Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

21/02/2009 + 22/02/2009

Zaterdag 21 februari 2009

Vandaag heb ik nog wat verder gewerkt aan ons werkje 'De geschiedenis van de traditionele muziek in Vlaanderen'.

Deze avond heb ik nog een filmpje gezien.


Zondag 22 februari 2009

Na een moeilijke nacht, ben ik samen met Vilius en mijn pc, richting gesloten computerroom vertrokken. Maar door mijn nieuwe draadloze netwerk had ik net voor de gesloten deur (binnen) wél bereik, en kon ik op het internet surfen!

Deze avond ben ik vroeg in mijn bed gekropen...
Slaapwel schattie, zjg!

God natt!

Geen opmerkingen: