Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

2 jaar 4 maand

Zaterdag 28 februari 2009

Elke laatste dag van de maand vieren we onze relatie, nu dus 2 jaar en 4 maanden...



Kzie je graag schatke! Iedereen mag t weten...


Vandaag hebben we een poging gedaan om de Ulriken te beklimmen. Met enige sneeuw in onze ogen vetrokken we aan onze tocht. We volgden de minder moeilijke route, deze had ik nog nooit gedaan, maar we zien wel. Maar niks te zien, door de sneeuw vonden we de juiste route niet meer. Ook enkele Noren wisten niet meer hoe of wat... We besloten toch nog even verder te gaan kijken. Maar helaas, geen weg. Misschien nog een beetje hoger... en ik ging nu loodrecht naar boven, op de rotsen(!), al kletterend en hijgend. Niet te doen! Schuivend op ons gat naar beneden, gingen we terug naar mijn hostel. Jammer, want we waren nog maar een 100m verwijderd van de top.

Ik ben me dan gaan douchen, mijn ouders zijn te voet terug naar hun huisje gewandeld.

Deze avond zijn we weer gaan eten in 'Bryggeloftet & Stuene', er stond een rendier op mij te wachten...

God natt!

Geen opmerkingen: