Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

Brushytte

Zondag 1 maart 2009

Vandaag ben ik in de voormiddag naar mijn ouders hun huisje getrokken.

Met de 'floibanen' zijn we dan Mount Floyen opgeklommen. Daar aangekomen zijn we naar de 'Brushutte' gewandeld. Sneeuw en regen getrotseerd kwamen we aan en dronken we warme soep.

Daarna zijn we te voet terug naar beneden gewandeld.

In de namiddag zijn we naar 'Akvariet i Bergen' getrokken.

Deze avond zijn we weer naar ons vertrouwde restaurant gegaan. Daarna namen we afscheid van elkaar.

Ha det bra!

Geen opmerkingen: