Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

Foto's Mjølfjell

onze trein richting Mjølfjell
treinstation van Bergen




aangekomen in Mjølfjell

bagage in de trailer


mijn kamer (1)


mijn kamer (2)


Aistè



een barnehage - outdoor education



zitplaats uitgraven


vuur maken


vuur blijven "voeden"


Hillke is ready for her first downhill... oh yeah!


dinner

ons land voorstellen

Aistè met kaart en kompas

Oeps... waar is de rest?



eating our 'matpakke'


oefeningen




soep opwarmen op een mobiel gasvuurtje



gedicht van het winnende team


uitreiking van de prijs, Noorse chocolade



















spelletje in station van Mjølfjell


Ha det bra Mjølfjell!

Geen opmerkingen: