Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

Presenting 'Flemish folk music'

Vrijdag 27 februari 2009

Vandaag heeft ieder land zijn traditionele muziek moeten voorstellen. Wij waren als eerste aan de beurt, daarna Litouwen en dan India (Misha van de UK, heeft roots daar). De twee volgende landen UK en Slovakije, horen we de volgende les...

Daarna ben ik naar mijn ouders hun huisje gegaan. Zij hebben in de voormiddag Mount Floyen beklommen. Als ik aankwam zijn we te voet terug naar mijn hostel gegaan via het grote meer. Daar aangekomen heb ik hen de computerzaal laten zien, en heel ons hostel. We zijn ook naar mijn school gegaan.
Daarna zijn we met de bus teruggegaan naar hun huisje. Nadien zijn we weer uit gaan eten...

God natt!

Geen opmerkingen: