Over mij

Mijn foto
Bergen, Hordaland, Norway
Ik ben Jurgen, een derdejaarsstudent kleuteronderwijs aan de HUB. Ik ben hier drie maand lang in Bergen en neem deel aan een Erasmus-uitwisseling. Via deze blog kan je mijn Noorse dagen meevolgen. Have fun! Reacties zijn uiteraard meer dan welkom...

Traditional music in Flanders

Woensdag 25 februari 2009

Vandaag heb ik mijn powerpointpresentatie over 'Traditional music in Flanders' helemaal afgewerkt. Ik moest het vooral hebben over het ontstaan van de volksmuziek in Vlaanderen. Ik leg er de geschiedenis in uit en geef ook een overzicht van enkele typische Vlaamse volksinstrumenten. Vaak denkt men dat de doedelzak een Schots instrument is... Dit is helemaal niet waar, het is ook een Vlaams instrument!

Daarna ben ik, alleen, gaan plonsen in het zwembad en nadien heb ik kunnen genieten van enen verkwikkende sauna...

Morgen komen mijn ouders toe, ze blijven hier tot maandag...

God natt!

Geen opmerkingen: